Måste bara tacka alla för en otroligt rolig kväll. Eller kvällar, då jag igår satt ensam med komplett klimaxrigg av senaste modell i elektronikväg. Samma som vi körde på nu ikväll.
Den största imponatorfaktorn för mig blev klimax twin.
Galen förstärkare alltså. Klarade visserligen inte när man blåste på riktigt rejält, men ack så roligt och bra den spelade (observera att detta är en twin i absolut senaste version! Ej att jämföra med versionen innan nyliga uppgraderingen) Sjukt snygg i svart också. Monolitiskt konstverk, med grymma ryggfenor till ventilation

.
Klimax DSen behöver man väl knappt nämna. Men vilken underbar skapelse. Den fick mig att sitta från 1700 på kvällen till halv två på natten, konstant (med ett litet tekniskt avbrott pga min egen fumlighet på ipaden) spelandes med allt från klassisk musik till AC/DC (som inte direkt har varit några favoriter, men det är dom nu! Boogie Man är galet bra.)
Kontrolen har jag visserligen redan, dock inte i senaste version. Riktigt bra lyft där också men inte alls lika påtagligt som med DSen.
Allt detta i svarta lådor lyfte en hel del också intrycksmässigt. Bara att tacka och ta emot för det tillfälliga lånet.
Vet inte om jag orkar plocka ihop min egen anläggning nu på ett tag, blir som inte samma sak

.
Kul med alla ansikten också! Och skratt!