nja den enda riktiga sourse first är ju en toppad LP12 allt annat är inte sourse first, är man sourse first anspåkare hardcore borde man inte äga något annat förän man kommit till just en toppad LP 12, sen att det inte finns allt på vinyl spelar ju mindre roll om sourse first ska gälla
Själv väger jag in andra parametrar som användarvänlighet vilket gör Ds till en bra kompromiss, andra väljer spotify för att det är ett väldigt enkelt sätt att spela musik, själv kan jag bara säja att KK ångrar jag inte en dag att jag köpte, visst kommer det att bli en KDS förr eller senare, men handen på hjärtat 150 tusen, är den verkligen 100 k bättre än en Ads?
Därimot måste jag säja att 50 mera för en KK än AK känns mycket mera reallistiskt om man ser var man får, förmodligen är ju en KK dyrare för Linn att tillverka än Kds
Priset är faktiskt en faktor för mig också, vilket gör KDs lite mindre attraktiv, hur mycket ska man betala för att ha bästa källan? om Linn kom men en Kds för 300k skulle den fortfarande vara det självklara valet före KK?
Men ska man välja sourse first utan att alls ta notis vad man får för pengarna så kommer källan alltid vara det självklara valet, alltså en maxad LP12