selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Mon May 05, 2025 18:40

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri Apr 01, 2011 01:50 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

1st silverfärgat A4200 med xlr kontakter för in och ut signal, nyligen uppdaterade med Dynamik! Har inte ens registrera Dynamikenheten än för extra garanti! Som nya Akurate 4200 på insidan i förra modelen chassie. Säljes med 1 par balanserade Linn black, kablar för internkabling, strömkabel, orginalembalage, manual. Pris 24000Norska kr (ca 27500svenska)

(Har (Linnblack signalkablar) 1par xlr-xlr och 1par rca-xlr, säljes båda slutsteg kan båda par följa med om ett par säljes föjer helst xlr-xlr med då jag använder de rca-xlr kablarna nu med det A4200 jag har till center och bakhögtalare.)

Om någon vill ha 2st Balanserade Akurate4200 för att tex driva sina Komri eller Keltik aktivt och balanserat hela vägen så skulle jag kunna sälja båda, eventuellt med byte mot ett Akurate eller Majik slutsteg med rca kontakter och minst 3kanaler och dynamik. Nyare Movie skulle också eventuellt kunna tas i inbyte för en del av betalningen. Då det hade vart kul att ha i framtiden på sovrummet. Ger inte så mycket spesiellt spesiall pris vid köp av bägge två då jag ändå behöver ett slutsteg som jag eventuellt får köpa själv om jag säljer båda.

Helt perfekt för den som vil köra balanserat hela vägen! KlimaxDS/AkurateDS, Klimaxkontrol/nya Akuratekontrol/kisto har alla balanserade signal, in- och ut-gångar. Kan säkert göra en hel del positivt att kunna köra balanserat hela vägen! Jag har tyvärr själv inte testat då jag använder kinos som försteg. Men släpper Linn nåt nytt referens surroundförsteg med xlr kommer jag nog testa det då jag har xlrkontakter på mina fronthögtalare och gärna hade köt balanserat på den nya AkurateDS'en!

A4200 för 24000Norska kr (ca 27500svenska)

Last edited by Comstedt on Fri Apr 29, 2011 21:33, edited 2 times in total.

PostPosted: Wed Apr 27, 2011 00:47 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Annons totalt förändrad/uppdaterad, så även pris!

Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00