A quick update!
Jag är på gång här med en CAD ritning som är det bästa jag kan göra just nu ... typisk byggbransch ,,, allt drar ut med tid! Vad jag kan berätta är att det finns 5 riktigt demo-rum (alla är bra storlek) var man kan stäng dörren bakom sig och lyssna så länge man vill och utan bakgrund ljud! Helt enkelt tvärtom från vår gamla butik.
Utställning står så här, Majik (DS+LP12) system upp till 5:1 passiva och aktiva men ska oftast bli bara 2 st Högtalarna i rummet. Akurate DS, Kontrol, 2* 4200, 4*2200, Hela Akurate högtalarna serien till 5:1 Aktiva. Oftast ska det bli Aktiva 242 & 212 i demo rum. Reference LP12 (Finns ett till Akito, Uphorik, Klyde, Radikal (Ak låda)) Klimax (svart och silver) DS, Kontrol + 350A. Klimax 320A och Jag är nära att beställ 350 passiva. Finns även Klimax Twin.
Har inte beställt Solo men är väldigt sugna ,,, få se hur det ska bli pengar efter inredning! Troligtvis jag har inte råd och absolut inte till Aktiva 350; hoppas nästa år eller snarast sent 2011.
Har verbalt och snabbt kommit överens med ett samarbete med Ljudkällarn för att lösa den snabba TV/projektor marknad. Bästa skärm lösningar från föjlande märke ska demo hus oss (Samsung, Panasonic, BenQ och Sony MM). Beställ hus oss och få produkter från Ljudkällarn.
Ska har en permanent 5:1 rum med IW10 som front, center och K106 som bak /1 st kustom inbyggd sub! Möjligt att kör alla IW10 aktiva med Majik steg ,,, riktigt spännande och ett försök att kom i på lux hem-bio med inbyggd. Ska låter fantastisk aktivt! Möjlighet att dem Sekrit DSi på samma högtalarna.
NOT BAD

// Martin