Nu har det hänt saker, mina K350A har nu dynamik !!
Jag har nu levt med mina K350A i 10 månader och de seanste 3 veckorna med dessutom
dynamik uppgradering och detta är absolut det bästa jag någon sin haft i musikanläggning.
Jag hade lite bas problem på vissa skivor innan dynamik uppgraderingen, men nu efter är
de i pincip (nästan) borta, klart bättre kontroll på bas med dynamik + även en klar förbättring överlag.
Uppgraderad för två dagar sedan till Davaar 1 (4.1.10) för min KDS (orginal) och det var en klar
förbättring ljudmässigt (men ska det vara det enligt LINN ?), men det varierar krafigt beroende på vad man lyssnar på.
Ber om ursäkt att jag inte återkommit om min utlovade musikkväll men den kommer jag lovar !!
Och dåliga samvetet angående utlovade bilder, jag ska bättra mig och fixa några bilder
Mvh
Janne
sportbilsentusiasten wrote:
Linnoman wrote:
Ursäkta MNn detta är inte riktakt mot dig, utan det är riktakt mot något jag läst i LINN's forum som jag har jagat upp mig över,så inget riktat mot dig.
Ursäkta min arga ton !!!
Hej Janne, läste du mitt inlägg till MNn förra lördagen?
Vad är viktigast, vad andra eller vad du tycker? Eller blir ni inte 100% nöjda om inte alla står o gör vågen, oavsett vad ni tycker?
(vet att vissa köper bil efter vad som är inne för tillfället eller vad grannarna tycker "man ska ha")
Nu sticker jag ut hakan, men bygger er irritation på att ni i själva verket inte är nöjda