Tror inte man måste låsa sig en sorts gräsmatta,kanske inte så dumt att inse att det finns olika sorters underlag att spela på med tillfredsställande resultat. Menar du att äldre Linn inte är Linn och därmed är inte fabrikatet min tekopp? Jag hänger inte med riktigt.Ser den här hobbyn,intresset exakt likadant ut för alla? Finns det speciella regler som man måste rätta sig efter? Berätta det för mig i så fall.
Varför vill jag ha skottkärrslass med gamla Linnprodukter? Ja det kanske beror på att jag är en INiOt
Varför nöja sig med oxfile när det finns ännu dyrare och ännu bättre oxfile? Räcker det inte med att man är nöjd? Vad är det som man missar när man är riktigt tillfredsställd fast det sägs att det finns bättre grejor?
För tjugo år sedan så gick igång på Kaber och Isobarik.
I dag så går jag igång på Kaber och Isobarik och förstås INO piP.
Vad är problemet? Jag säger att det nog är slut med fler Linnprylar,kvoten är fylld,behovet efter nytt har jag inte,av flera orsaker,varav en är det eviga tjatet om hur dåligt baksträveri är, och att bara man uppgraderar till den senaste förbättringen så är din lycka fullkomlig.
Citat:
Quote:
Bakåtsträveri är inte coolt på något sätt
Jag berömmer trådskaparen för ett gott initiativ,han har köpt ett par Isobarik,mer rockig burk från det skotska fabrikatet har aldrig tillverkats,Den spelar på bra,kan ställas i princip rakt upp emot en vägg, kör ett elementuppsättning riktad rakt upp och är allmänt ball. Den ger inte någon soundstage som man är van vid med nyare linngrejor men fyller rummet med musik som man inte kan värja sig mot rent fysiskt eller närvaromässigt.