Definitivt klart intressant. För mig som är i planeringstagen för att skaffa DS så är jag ju nyfiken på när Cara kommer att släppas och Konductor därmed kan bli möjligt att köra i icke-beta-läge. För mig känns Konductor eller SongBook som den självklara mjukvaran till DS:ns kontrollsystem - under förutsättning att man bestämt sig för iPod Touch som hårdvaruplattform såklart. Priset på runt 30 pund verkar väl inte orimligt. Vore intressant att höra nån som använt SongBook och jämfört med Konductor/Cara-betorna.
PS En sak som dock faktiskt kan få mig att överväga att inte ö h t använda en iPod Touch som hårdvara i kontrollsystemet är Riks (som utvecklar Konductor) kommentar rörande att Apple har stängt API:t för CoverFlow (se
http://forums.linn.co.uk/bb/showthread. ... 7#pid22287). Alltså, att kunna köra CoverFlow ala iTunes på hela skivsamlingen (inte bara en playlist) vore ju riktigt nice... Jag inser ju att iTouchen ur hårdvarusynpunkt (RAM) som Rik säger längre ner i tråden gör detta omöjligt men det vore ju riktigt trevligt med typ en liten (gärna billig förståss...

) tablet-pc där man i windowsmiljö kan göra full cover-flow. Definitivt nåt jag skulle överväga om det fanns... (eller har Apple nån sorts patent/mönsterskydd som omöjliggör implementering av fullt coverflow ala iTunes i win-miljö?) Ursäkta om möjligen lite OT. DS