Forlåt nu jag ser att Peter har redan skrivet bandets namn men här är detta igen!
Fick av Martin veta att hennes kille är musiker/låtskrivare. Går bra för honom med. Martin du kan väl berätta mer om hans gamla o nya band så vi kan spana in hans musik.[/quote]
Som sagt Gordons gamla band var 'Gun' men hans nya band som han skriva, producera och gör musik för heter gogobot (10 poäng Peter),
Över 650,000 hit på nätet! Nu jag fatta grejen varför Skivbolag vill skriva en kontrakt ... inte så ''cheezy'' som Gordon beskrivet ... cool, faktisk! Bra jobbat Gordon!
http://www.myspace.com/gogobot
Sista kommentar! En världsklass artist som spelat framför en liten publik i en trevligt miljö med lite chips, trevliga sällskap, bra ljud och gratis öl! Ända kräv är att det finns tillräckligt (minst 50 pers) som kommer och att dom som kommer köpa en CD. Hur bra är detta? Skit bra! Varför min telefon är inte het med publiken desperat för biljetter är mysterium till mig? Om du hör av nån annan event som ska leverera detsamma, email mig och jag är med!
Jag kommer att kör en konsert till snart med en LINN artist och hoppas att kör många i framtiden ... tar din rumpa från soffan och njuta av en riktigt upplevelse nästa gång! 33 av 50 på listen kommit (Snö och några sjuka, jag förstår) men jag skulle hoppas att 50 till skulle ha önskade att följa med ... Maeve och evenemang är värde detta! Tack till alla som kommit, visst var det cool!