Ja känns som ett svårt val även om jag nästan uteslutande lyssnar på vinyl så finns ju inte
riktigt all musik på vinyl sen finns det tillfällen det kan vara "bra" att bara dra igång en spellista
istället för att springa och byta skiva så DS har ju sina fördelar och digital ingångarna så man
får bättre ljud från DVD TV och TV spel etc...
Priset baserar jag från en annons jag såg på en A2200 utan dynamik som var ute för 15k nu hittar jag den
inte jag kommer inte ihåg om det var på Blocket eller HiFimagasinet jag såg den....men visst det låter lite billigt
för en sådan men ersätt den med något du får i den prisklassen slutsteget var väl inte den viktigaste ingrediensen
i trippeln
Majik I har jag suktat efter tidigare men sen Majik DSI kom så tycker jag att det är en intressantare produkt men visst
dyrare skulle gärna ha både Alt 1 och 2 om jag hade råd Alt 2 i vardagsrummet och Alt 1 i gillestugan
Samtidigt skulle jag vilja pressa vinylen mera allt jag läst här om Lejonklous produkter så verkar det ju slå riaa och försteg
i en Majik DSI rejält men som sagt när det är dags är det bara att göra en A/B test.