Hej alla bil & musiclovers
Att köra en bil med lite tryck i och samtidigt spela lite lämplig hårdrock typ Nirvana med hög volym på stereon är en alldeles "för rolig" sysselsättning = fara för körkortsindragning
Håller med sportis att tex 9-5 AERO ca 2007 med stora stereon låter verkligen bra.
Bästa "fabriksstereo" jag känner till iaf.
Visst har du också rätt i att de flesta Audi modellerna är byggda för att funka bäst som Autobahn kryssare, men det finns undantag.
Eftersom jag har en riktigt skapligt snabb "Dunder Deka" så brukar jag bli uppmanad att låna hem och prova de nya S- & RS- modellerna när de är på turne' runt om i Sverige, så senast provade jag både S-6:an och S-8:an med V10:orna.
S-8:an var utrustad med kolfiberbromsar och största stereon med upphoppande BeO diskanter mm mm(a'1,2 miljoner). Maken till spänstig superbil har jag aldrig tidigare varit i närheten av. Den kändes som en gokart i kurvorna, fast med superb fjädringskomfort och helt utan krängningar. Makalös känsla i styrningen. Måste upplevas
Givetvis inget större fel på bromsarna heller (a'96 kkr) Det enda minuset är väl att 450 hästars 5,2 liters motorn gillar bensin

Stereon då? jo den var ju hyfsad men inte mer, trots det extra högtalarpaketet för 70 kkr från BeO.
Keep on cruising mvh MRTweak.