Hej
Det kommer bilder lite senare när jag är "klar". Katan kommer inte vara kvar, utan jag kommer gå till någon av array-burkarna. Förmodligen Akurate 212.
Korta kommentarer om de senaste förändringarna...
Akurate DS -> Klimax DS = Otroligt nöjd! Dock är inte ADS -> KDS den mest prisvärda uppgraderingen. Lika mycket som jag älskar KDS inser jag hur sjukt mycket prestanda man får i ADS...
Lejonklou Kikkin -> Klimax Kontrol MK1 = All respekt till Fredrik. Han har gjort en volymkontroll som nästan är lika bra som Klimax Kontrol MK1 för 1/20 av priset. Kontrol är snäppet mer musikalisk och låter ganska mycket snyggare. Det är också praktiskt med mer än en ingång
Aktiva Katan med C4200 -> Passiva Katan med Klimax Twin = klassisk "sidogradering" (dvs inte upp- eller nedgradering). Twin är mer musikalisk än C4200, men det går inte att komma ifrån att Katan ska drivas aktivt. Allt annat är en synd...
Att köra ett riktigt source first-tungt system är riktigt kul... Det är imponerande vad mycket musik man får genom ett par högtalare som man kan köpa för 5500kr på säljsektionen här på selleri
/ j