Komri wrote:
Peoplesandschmidt: "Gäller också 5125 och 2250 nu men dom dynamik ska produceras 5. sept. "
Aha... 5125 & 2250 går också att uppgradera med Dynamik. Vet du något mer om andra produker som kommer att få Dynamik, förutom de som nämndes i samband med lanseringen? Typ Kisto / Kinos och Klimax Solo?
Vi är nog några ägare i Sverige som gärna ser Dynamik till dessa produkter också!
Jag frågad Alan Williams (LINN) föran jag bestelt in en nya klimax twin om dynamik för klimax slutsteg och hans svar var att Dynamik PSU kommer inte att förbätre Klimax twin eller solo och dom produktor är fortförande LINN's 'referens'. Han också tänkt ingenting kommer att hända på Klimax slutsteg inom et år men even Alan har inte alla info från däras R&D så man vet inte. Jag köpt Klimax twin för demo för jag är med och tror inte det kommer nån nya Klimax slutsteg ... hur ska LINN hinner med allt?
LINN har lämnad utt många produktor den senaste tiden och man kan tänke logisk vad kommer bli däras nästa projekt! Jag ska gärna få en HDMI ingång i nån produkt för film (blueray) men tror (vet) inte det kommer snart och kanche blueray skall bli gamledax snarare en man tänke! Din egen DS kan redan ström 2 kanals ljud från ripped blueray film till exampel från en DS-solutions nas. Kisto är en grömt produkt som gör så mycket mer en bara en fantastic kvalitets försteg men använda KINIK för kontrol. Jag tror alla vet att LINN jobbar men nästa generation Knekt som måste styras av vanliga DS kontrol. Kanche Cara har redan lösad problemet men jag har inte hört och har ingen Kisto i butiken - vet du? Jag har inte hört nånting och vet inte om en mjukvara upgradering eller kort ska klara vad behövs att tar Kisto till nästa steget men nån dag i framtiden det ska kräva 'modernisation'. Jag tror ellerfal Dynamik ska finnas för Kisto och Kinos nån dag och jag ska ring imorgon för en svar och återkommer. Akurate Kontrol är mycket bätre med dynamik ... jag sat in den kalt idag med en kunde och den var klart bätre, even kalt! Det ska bli nånting att tästa mina nya KK ner det kommer och också A2200/D v K-twin/D. Jag är lite red! A2200/D är helt sjuk bra ... en helt nya klass!
MVH Martin