Du verkar kunna det här med lobotomi!
Nej, om man tar signalen ut från Tape Out och dessutom använder styrningen så är den troligen inte modifierad alls. Det är kanske ett missförstånd, för jag har hört de som säger "min LK1 är moddad till grammofonsteg" när de egentligen menar "jag använder min LK1 endast som grammofonsteg".
Modifieringen kan jag göra mot betalning. Om du vill pilla själv så kan du kika på schemat (det har cirkulerat på nätet och jag kan leta fram det om du vill) och metoden är att helt koppla bort alla analoga switchar som kopplar ljudsignalerna samt styrkortet på fronten och sedan koppla utgången på MM-steget (eller MC) direkt till Tape Out-kretsens ingång. Sedan kan man koppla utgången på Tape Out till den oanvända grammofoningången. Bra kablar och att ta jorden från rätt punkter rekommenderas. Dessutom kan man med fördel löda fast alla kablar till och från nätdelen, kontakterna som sitter där brukar vara rejält oxiderade.
Försöker att inte jobba för mycket på nätterna, men ibland är det svårt att låta bli...