sportbilsentusiasten wrote:
Nu får ni ger er...
Har ni testat några av de kontroller som FINNS till DS?
Jämfört med att leta CD's är det ju rena himmelriket!!!
Finns ju album art (omslagsbilder)...du kan söka på låttitel...artist...genre...ja allt möjligt om du komfigurerar twonky som du vill.
= supersnabbt att hitta rätt skiva/låt.
Spela senast köpta skivor? skapa playlists vet ja' "skivor köpta v3" "skivor köpta v4" "skivor köpta v5"
Samt inget behov att sortera in skivorna på rätt ställe efter festen eller efter frugan/ungarna röjt runt bland CDskivorna.
Vad exakt är det dagens DSkontrolers saknar? Kan vi få exempel.
EDIT
DS fjärren kan exakt det som CD fjärren kan. MEN displayen på DS kan visa mer än CDspelaren. SAMT DS fjärren kan hantera upp till 1000 låtar, CDspelarens fjärr endast EN ynka skiva... 
Det känns bra att läsa detta, gör ju att man blir köpsugen

Dock är inte mina ekonomiska muskler så stora för tillfället...
Som någon sagt tidigare i tråden så handlar det nog om okunskap, och det håller jag nog med om!
Många här på Selleri har ju redan hoppat på DS-tåget, och säkerligen finns det många som testat flera applikationer för att kontrollera DS.
Varför kan inte någon/några av er ta initiativet att starta en klistrad DS-tråd, där b.la. olika kontrollösningar presenteras och för/nackdelar diskuteras? Jag skulle tycka det vore oerhört värdefullt, och säkert många andra med.
Visst det finns lite info spritt här på Selleri, på Linns hemsida/forum och på handlares hemsidor...men en komlpett samling, DET vore något