Ayn wrote:
Jag vet att du själv också säger att du önskade att det inte gjorde skillnad men att det gör det till ditt stora förtret. Själv har jag varit med vid tester av diverse smågrejer där andra sagt sig höra en skillnad medan jag inte hört någon skillnad alls. Innebar det att det inte var någon skillnad, eller att det var en skillnad? Omöjligt att säga, och det blir mer en filosofisk fråga om man kan jämföra upplevelser och bedöma vilken som är "korrekt". I slutändan blir det alltså en fråga om vad man upplever, så jag ska kanske omformulera mig lite: var och en blir salig på sin egen upplevelse. 
Tack Ayn!
Jo, det är störande när man inte
vill ha en skillnad o den finns. Andra tillfällen är det tvärt om! Fast det är ofta angenämare då man då oftast sparar på att inte uppgradera/ändra...till något som inte gav önskad effekt. Annorlunda är inte lika med bättre.
Man ska givetvis gå på vad man själv uppfattar.
Det är SUNT att man vågar stå för vad man upplever o inte bara följer strömmen.
Testa själv är det som gäller.
Det har ni chansen att göra nästa lördag.
Bill - det blev sämre
med CDaskarna. Tror du är förklaringen på spåren, vi andra som demade tänkte i samma banor.
Tänk om det skulle bli bättre med en sådan där Antiskak-mus som är populära i sk HIFI-kretsar
Man kanske skulle testa med att pallra upp högtalarkablarna på distanser, hehe