Jag letar mest efter ett tyst, musikaliskt och *host* prisvärt alternativ som ska fungera med Carlssonburkar. Jag är ute efter musiken, inte hifi-detaljerna... ...och så ska det vara snyggt

. För närvarande spelar jag med Rega Planet2000, Audio Analogue Puccini och ett par Carlsson OA50.2. Skivspelare har jag ingen för närvarande, eftersom jag väntar på att få höra P3(24). Systemet spelar väldigt bra för prislappen, men når inte riiiiktigt fram till den nivån där jag vill stanna. OA52.2 eller .3 kommer att köpas när tillfälle ges. Andra högtalare är inte av intresse (skriver jag som om jag menar det, men man känner ju sig själv vid det här laget. Parentes runt det uttalandet kanske...). Jag vill ha en förstärkare som klarar att driva .3or. Misstänker att Klout kan skaka liv i dem med tankte på det jag har läst på nätet, men jag vet inte. Jag har rätt lite erfarenheter av Linn faktiskt, men ideologin (och retroutseendet på de svarta lådorna) tilltalar. Så jag skulle väldigt gärna bli hembjuden hos någon (gärna med vintage-Linn) för lyssning. Jag tar med fikabröd!