Hejsan allihopa!
Följer tråden med ett leende på läpparna och jag känner mig lite manad att kommentera valet av domännamn, när det begav sig.
Från första början fick vi en "egen del" av faktiskt.se's forum där vi gärna fick hålla till, vilket några också gjorde. Under tiden tyckte emellertid jag och några andra att det kändes sorgligt att inte får ha "något eget"
(som ju faktiskt är ganska representativt för hela gruppen "linnfolk"/"linnister" etc....ehrm utan att generalisera eh?) forum att hålla till på. Sagt och gjort, jag letade fram det billigaste webhotellet och den billigaste domänen vilken ju var .de såklart.
Sedan satt jag och skulle försöka välja något namn och först och främst visste jag ju inte om idén med linnforum skulle hålla, och därför tänkte jag att domännamnet inte fick förknippas med linn direkt (sedemera har det ju blivit linndirekt så att säga

). Jag tänkte, som ju vår logga faktiskt antyder, att sökvägen hit skulle vara linn.domännamnet.de, så kunde jag lätt ta bort forumet ifall det inte fungerade.
Selleri dök bara upp i min skalle och jag minns att jag skrattade då jag tänkte;
"det går lika bra med selleri", (werner&werner-kopplingen till .de är dessutom rätt komisk eller hur?) något som konstigt nog inte fick plats när jag ordnade fram selleriloggan genom en händig kompis.
Ps. Jag kan fortfarande komma på mig själv med att flina när jag läser på "andra-forum-med-liknande-fokus" och jag skulle många gånger vilja skriva ett inlägg i långa uppgraderingstrådar med vilsna trådskapare som söker vägledning i den sk. "hifidjungeln". För visst går det väl lika bra med selleri?

Ds.
Så gick det alltså till

Tack för ordet!