Precis hemkommen från demon på Takt & Ton kan jag inte göra så mycket annat än instämma med det som sagts tidigare i tråden.
Ingen rädsla för att skruva upp volymen hade då våra internationella värdar, och trevligt att de flera gånger frågade om folk hade med sig egna skivor. Mycket plus för butiken & Linns representanter för det. Svårt att sätta ord på hur det lät, rätt är bästa beskrivningen jag kan hitta. Nothing else mathers var helt otrolig att höra, en låt jag hör hundratals gånger tidigare och plötsligt hör man precis hur den ska låta

Efter den tog jag snabbt beslutet att inte spela mina egna medhavda skivor, tråkigt att förstöra favoritlåtar...
Siffernisse blev för övrigt intervjuad av en lokaltidning som var där och fotade. De ville intervjua någon som åkt en bit för att höra systemet, Övik-Luleå hörde tydligen till de längre sträckorna enkom för detta arrangemang. Jag bad journalisten att maila oss bilderna han tagit på systemet som ersättning för intervjun

Finns redan ett gäng bra bilder här, men är någon särskilt bra får jag väl höra om man får lägga upp en kopia här.