OTTO wrote:
new order wrote:
Är nog benägen att hålla med dig.Klout hör till den äldre skolan och är en personlig favorit för mig bland Linns slutsteg.Kanske inte lika korrekt som de nya stegen men otrolig rolig att lyssna på.
Korrekt och korrekt. Någonstans får man sätta gränsen, du kan inte lansera produkter i all framtid i samma anda utan att någonstans kliva över en gräns.
Anser att Linn har drivit sitt koncept så pass långt att dom tappat känslan i musiken någonstans på vägen. Om nu detta beror på att jag har underutvecklade sinnen så får det väl vara så men jag kan inte riktigt komma överens med, om man nu får kalla det "det nya soundet". Kanske kräver en lång inlyssningsperiod, vad vet jag.
I detta fall så anser jag att Linn vänder sig till en ny kundkrets och lämnar oss "gamla trogna" i sticket, hur länge kan man överleva på att skaffa sig nya kunder utan att tappa gamla?? Marknaden är inte oändlig.
Synd att du missade KELTIK affären, men ärligt skulle jag också få ÅGREN om mina KELTIKs skulle väck...
De är GRYMT mycket bättre än KABER!!!
Du gör helt rätt som samlar på dig KLOUT under tiden. De passar SUPERBRA ihop med KELTIK

speciellt om du ska spela högt.
O är dessutom billiga nu!
(KABER behöver kraftiga steg med för att "lyfta")
Vem vet, kanske kan du köpa mina när jag byter upp mina i framtiden till AKURAT.
Men bara om du spelar BRA musik

De är liksom vana vid det o kan bli lite sura av dålig - haha