Hej vänner, jag ligger lite lågt men har inte lämnat er.
Linn har betett sig mycket märkligt mot mig ända sedan jag flyttade till frankrike för 4+ år sedan.
Svenska butikerna har stöttat mig men Linn är stenhårda med sina procedurer som gör uppgraderingar o service till ett elände.
Handlare som inte följer deras regler riskerar mista licensen.
Ni som läst min medlemspresentering vet också om alla turer där Linn's kommunikation varit allt från ofullständig, vilseledande till rena lögner.
Att jag ligger lågt beror på att jag med mina inlägg o ohämmad entusiasm marknadsfört Linn.
Varför ska jag fortsätta med det då de gör allt de kan för att göra det svårt att köpa deras produkter?
Har nog köpt min sista
nya Linn produkt.
Komri filterhistorien var droppen.
Har inga problem med att grejjerna rasar i värde. Vill inte vänta, man kan ju dö imorgon o jag spar in på annnat - men accepterar inte att man ska köpa SKITDYRA grejjer o bli vilseledd. "Nä det går inte nu, vi tänkte det men vi ändrade oss" - o hela uppgraderingsplanen faller.
O vad får man höra? "Köp det här istället"
Nu får man "play it safe" o köpa när man vet hur grejjerna ska funka tillsammans. Vara först är tydligen livsfarligt...
Linns produkter är super, deras nya strategi suger.
Bara pengar som styr idag, trist utveckling.
Funderar på Naim igen...de har otroligt bra support!
Bara en sådan sak som när mitt 52försteg (då toppmodellen) gick sönder -91 efter ett par veckors drift o jag fick ett
personligt långt ursäktsbrev från Julian (grundaren) - då vet man vad nöjda kunder betyder