Ayn wrote:
Öh...vänta nu, tycker ni att det är sunt beteende att posta ett inlägg inom 20 sekunder efter det senaste? 
Jag kan inte säga annat än att jag inte håller med er. Notera att förslaget alltså är att man inte ska kunna posta igen inom 20 sekunder efter sitt senaste inlägg. Att folk faktiskt postar så ofta med vilje gissar jag är extremt sällsynt här på selleri.
Jag får be om ursäkt, läste "minuter" i Clas förslag och sen "20" i ditt svar och fick ihop det till "20 min".
En spärr på max 20 sek skulle kanske kunna funka, och inte innebära några problem som jag kan se det. Dock finns en risk, iom att forumet nu går så sakta ibland, att vi ändå skulle kunna få se dubbelposter. Dessutom har jag vid något tillfälle råkat posta dubbelt för att jag har min browser inställt på auto-uppdatering och räkar denna uppdatering komma samtidigt som bekräftelsefönstret så registreras inlägget två ggr, vet inte om detta skulle stoppas med en spärr så som föreslagits.
Jag kan hellet inte se några större problem med att man skulle kunna ta bort sista inlägget i en sträng. Risken är förstås att skribenten inte vill stå för sina ord när man nyktrat till lite, men då kan man ju redan idag gå in och ändra i inlägget.