Roland wrote:
Den som väntar på något gott väntar ibland för länge.
Eftersom att manfallet var stort bland de inbjudna blev det jag, Stones och ed som bekantades under kvällen.
Gästerna var på plats kring 16:00 och vi började direkt med att spela silverskivor, snacka och dricka öl. Efter middagen gjorde vi ett enkelt kabeltest och fortsatte att spela mina och de medtagna skivorna. Vi hann också med att titta och lyssna på några låtar från Christy Moores dvd-konsert som heter Live at The Point 2006. Kvällen avslutades strax före 0:00.
Efter forumträffen har jag och ed av en slump stött ihop flertalet gånger, även Stones och jag har lite kontakt via IM där vi pratar om skivor och konserter. Det var en trevlig kväll med bra skivtips, roligt att träffas och framför allt att vi fortsätter att ha kontakt.
Jag vill också passa på att säga att jag ska försöka arrangera en ny forumträff men just nu kan jag inte ge er ett datum.
Eventuella frågor om forumträff får ni göra via PM.
Ja det är aldrig försent med en rapport från forumträffen. Det var min första, var ganska nervös inför den. Hur mycket behöver man kunna, osv.... Det jätte trevligt och avslappnat. Gott var det med Tacosarna du bjöd på. Den engelska ölen smakaden även den. Kul att du planerar en ny forumträff.