Okey vad har hänt hemma hos mig den senaste tiden, jo följande.
Uppgradering av För och Slutsteg
Ansåg att min Intek har gjort sitt och nu var det dags att uppgradera lite,
iofs har jag varit nöjd med den under den långa tid den har befunnits i min ägo, men nu skall jag lägga ut den till försäljning.
Vad har ersatt den, jo hittade en Kairn till ett bra pris
vilket gjorde att jag slog till.
Sedan var ju tvungen att finna ett slutsteg oxå,
det gjorde jag oxå men det blev inte ett utan två LK100:or

med aktiva kort.
När allt landade så innebar det att Burkarna måste lödas om och kabeln behöver nya pluggar, vad gör man då...
jo man ber Lödningskungen om hjälp.
Fredrik kommer över och aktiverar mina burkar och löder om hela kabeln.
Fredrik kollar igenom stegen att allt är i sin ordning, skruvar lite här och lite där, ser bra ut.
Mitt i vardagsrummet står burkarna, helt osynkade, kablage över allt...
ser ut som en orm grop, vi pluggar in och tar ett litet smak prov och kollar om allt lirar...wow...jävlar det svänger redan...vafals.
Heh jag skrattar inombords, gud min skapare.
Vi plockar i ordning, vinkar hejdå till Fredrik, ungarna läggs, jag smuslar lite med prylarna för att kunna test köra med allt på plats.
Klockan börjar närma sig 23, allt är på plats, helt tyst i lägenheten...alla sover nu, jag stänger dörrarna...finner power knapparna, allt är i gång...smyger på en platta, skruvar upp lite volym...
sjunker ner i soffan och bara försvinner...OJ vilket lyft, det känns nästan som man har vunnit på lotto, en otrolig känsla sprids igenom kroppen...hasar mig fram till burkarna och börjar vrida, flytta, hittar till slut en ok position som det svänger ok om,
har dock ingen möjlighet att dra på allt för mycket...
sitter uppe en bra stund, upptäcker att klockan börjar närma sig 3,
oj kanske dags att gå och lägga sig.
Vaknar som vanligt runt 7, dock inte tröttare än vanligt, snarare tvärt om.
Känner mig pigg och lycklig nästan som ett litet barn på Julafton,
frugan undrar om jag drömt något ovanligt eftersom jag går om kring med ett stort smil när jag tassar omkring på morgon kvisten.
Tar mig till jobbet, men längar bara hem...
Nu har några dar gått sedan detta skedde, Stenfötterna är på plats, skeetsen ligger under och det svänger otroligt hemma nu,
dock är det lite fin lir i miljön för att få det optimalt.
Men jag är super nöjd.
Nu blir nästa steg service på 12:an och puck byte.
Tackar Fredrik för ett kanon jobb.
Kommer att uppdatera med lite nya bilder inom kort.