jag har köpt en beggad i förgår, har bara spelat stereo än så länge- inge DVD på ett tag.
jag gillar den, spelar snäppet bättre än min Genki. dock skit irriterande fläkt! vad tusan har Linn tänkt på. har läst om problemet, men trodde inte det var så illa. nu står den i öron höjd vid sidan av soffan och låter som ett mindre reaplan (inge musik- stilla afton). men lösningen blir väl ett skåp med plexi lock. kan bli snyggt och tror att det löser fläkt problemet. trist är det att bli retad av frugan för att den låter mer än hennes dator.
MEN! man blir glad av musiken, plus att den har ett snyggt sound. körde kairn+ lk85 förut och det var en halvbra match. tror att dt är ok aktivt, men utan aktivering försvann basen ur systemet. det blev lite väl tunt.
med movien + LK85 eller movie själv är det en annan femma!
det låter mumma-
nu har jag lagt en långsigtig plan som heter movie/ Lp12 --> kairn --> klout --> katan
där klout och katan är framtids drömmar
evt kan det bli - exotik/ hudik + 4120 + katan om jag snubblar över en smärre förmögenhet. tror dock min kairn skall få en chans att visa vad den kan! den är från 93 men uppdaterad med slimline.
just nu njuter jag av mina sekrit och förvånas hur bra det är!