Tanken har funnits att jag skulle plocka med mig den till Takt & Ton för en jämförelse men har aldrig kommit så långt!
Stämmer bra att Revelation var den lite dyrare modellen.
Jag han med att uppgradera min till clock 3 version vilket jag inte tror att så många andra har gjort

vilket gav mer detaljer och tajtare bas!
Det blir i princip aldrig jobbigt eller påfrestande att lyssna på den vilket jag inte kan säja om min nya billiga Pioneer dvd som prisats i hifi pressen!
Jag blev faktiskt lite förvånad över att den hade än mer att leverera nu när jag gått aktivt och för att uppgradera från den så tror jag nog att en Genki eller värre måste till!
Jag kommer dock inte sikta lägre än Ikemi klass om jag skall investera i det moderna formatet CD
Största skilnaden blev det på vinylåtergivningen och jösses vad detaljer, rytmkänsla och jävlar anama det finns i den vinylsvarven...
Har plöjt i genom ett antal gamla skivor i dag och hade tydligen inte en aning om vad som fanns på dom?
Nu vill jag uppgradera till bättre arm, tonarmskabel, försteg.....
Var nog inte så smart att gå och aktivera? Kommer ihåg en åhörares komentar från ett tillfälle då man demade Linns aktiva system i slutet på -80 talet! "Det här är ju bättre än sex"