Ursäkta mig, jag ska genast bättre mig. Får återkomma med lite nya bilder, men lite uppdaterad historik och nuläge:
Gjorde en drastisk utökning i mitt fotointresse i höstas men ångrade mig och sålde dessa prylar och köpte istället Ninka. Det var ett riktigt lyft, och kombinationen Genki, Kolektor, LK140, Ninka spelar grymt mycket musik. Jag hade lite problem med konstig bas initialt, varpå ett antal ommöbleringar följde. Nu har jag dock fått till det hyggligt, så när som på nån konstig resonans som jag tror jag har beslutat mig för att ignorera. Det svänger trots allt grymt bra.
Senast igår tog jag med mig min gamla LK140 till hifikvällen på Stereokompaniet, och tog med mig en 5125a hem. Har kopplat upp passivt biampad 5125 i Ninka men tyvärr knappt hunnit lyssna något eftersom jag kom hem sent och nu är på jobbet. Behöver jag säga att jag har en VÄLDIG hemlängtan

)
Jag väckte dock grannarna med lite Lisa Loeb i morse och det lät helt sjukt bra. Jag har beställt aktiva filter och förväntar mig himmelriket inom kort. Problemet är bara att nu har jag plötsligt en AV-låda. Jag har öppnat Pandoras box och helt plötsligt börjar alla nya AV-source/control-lådor se intressanta ut. Inte bra för plånkan.
Som det ser ut nu spelas alltså
Genki
Kolektor (v2)
5125
Ninka
hemma hos Hr Fransson. Återkommer med lite floskler ikväll och bilder ikväll, tror jag bestämt