Slutade att skriva på selleri för några år sedan beroende på allt trams och all pajkastning. Tänkte att jag skulle läsa det här inlägget för att se om det förändrats till det bättre så att man kanske kunde engagera sig i selleri igen. Icket det, tonen bland vissa medlemmar ligger fortfarande på sandlådenivå. Så det blir inget engagemang från min sida, tyvärr.
Håller med. Har tappat allt intresse för Linn. Sålt av i allt utom Lp12 och skaffat annan hifi. Hifi som ger mig glädje och njutning, likaså för mina närmaste. Orkar inte med sektbeteende och har hittat betydligt trevligare och öppnare forum att delta i.
Håller med Nonick
Har aldrig gillat ngn Linn elektronik eller högtalare för den delen, däremot det bästa de har gjort Lp 12an.
Sektbeteende och tron om att det som var på 80 talet är/var bäst och Tune dem ska vi inte tala om...
Man måste förstå att dessa saker har ett "bäst före datum" båda två, i mitt fall 1987.
Har provat allt Linn har gjort map Lp 12 både gammalt och nytt, en av få antar jag som inte gillar Troikan men påstår att Ittok är det bästa Linn gjort.
Har också provat det mesta som har gjorts till Lp 12an map 3dje parts delar och uppgraderingar.
Mkt av 3dje parts delarna som tillverkas idag gör Lp 12an både bättre och annorlunda.
Många fördelar är att man kan bygga vad man vill ha och hur det ska låta.
Ser fram emot att detta forum blir trevligare och roligare, framför allt mer
diskussioner map Lp 12an.
Förstår inte varför några får på sig forum hornen och blir otrevliga rent av.
Är på många andra forum där man har 0 tolerans och diskussioner inte monologer och nedtryckningar som följd.
Många vågar inte skriva här för att de är rädda att bli påhoppade, tänk vad mkt vi inte får veta och lära oss.
Mvh Lennart/LinnArts
LinnArts WoodRock Reference Turntable
https://www.linnarts.se
lennart@linnarts.se