musikpolisen wrote:
Ursäkta, feltydde tydligen din kommentar när du skrev att det var den senaste tråden en moderator varit in och strykit i. Ser samtidigt inte att du bidragit med något konstruktivt i denna tråd.
Eftersom jag tolkar att den första meningen var riktad till mig, blir jag lite brydd om även den andra är det. Jag såg inte spontant att jag hade något konstruktivt att bidra med i en tråd som inte direkt hade med Linn eller Linns produkter att göra, utan om att du personligen inte skriver eller läser här längre (vilket du nu bevisligen gör båda delarna

). Jag försökte bidra med mina tankar om hur ett forum kan modereras i denna gamla tråd
viewtopic.php?f=4&t=11334, där jag försökte vara konstruktiv.
När det gäller mina egna inlägg på Selleri, så står jag för allt jag har skrivit här och på andra forum. Jag har som regel att rannsaka det jag skriver innan jag publicerar, eftersom min erfarenhet är hur lätt det skrivna kan vridas och vändas på helt annorlunda än en levande diskussion i realtid.
Det är mina egna åsikter och erfarenheter jag försöker dela med mig av på forum, vilket jag försöker vara tydlig med. Och är ytterst ödmjuk inför att andra kan tycka annorlunda och ha andra upplevelser. Vilket jag verkligen tycker är essensen av att dela med sig på ett forum - att dela upplevelser, åsikter och erfarenheter, oavsett vilka men inom forumramarna. Då får vi alla chansen att lära oss något nytt eller få nya idéer. Jag tycker lika med Bill50x och LinnArts inlägg här och hoppas naturligtvis att så många som möjligt vill vara med och bidra enligt såna riktlinjer.
mvh, mats