sportbilsentusiasten wrote:
Ja alla kan ju inte "ha sett ljuset" - minns att många gick till hård attack när jag/andra postade våra nyvunna erfarenheter på div forum 2007/8. "allt är bara 1 o 0"...
Många har fått ändra uppfattning...
Vad spelar han på?
vad tycker han om rack, rippningar, o vilka streames gillar han?
"Allt är bara 1 o 0"......märkligt,men det argumentet dyker upp ganska ofta fortfarande år 2017.Precis,många har fått ändra uppfattning

,personligen orkar jag inte ta en sån debatt längre.
Förstår inte inställningen,dom kan sitta och diskutera i månader på forum och försvara sin åsikt utan att ha testat.
Herregud,testa så får du ju ett utfall,..... As simply as that.
Dom flesta dominerande i den tråden kör rack, Naim Fraim,streamer NDS (Naims toppstreamer)......dom ger mkt råd om installation så det verkar dom ha koll på,cable dressing likaså.
Sen om vi extremtokar härifrån skulle göra ett hembesök där så är jag övertygad om att vi skulle påpeka olika saker

.....eller hur Sportis.
Efter Villatömningen så kommer jag inte ihåg vilken Nas eller såna saker,just nu är vädret för fint för att börja söka i de trådarna.....Men,för/slutsteg i 500-serien samt 272/282 försteg med 250-300DR slutsteg är mer vanligt än ovanligt,Naca5 men lika vanligt är Super Lumia som uppdateringskablage.