Här hittade jag en tråd från 2009 där Göran Rudling dyker upp på Faktiskt.se,har ni inte läst hans hela spike-debatt på det forumet då har ni missat ngt i livet

.
Han har hela forumet emot sig,men inget problem för Göran R,man förstår varför Linn blev stort i Sverige under hans tid.
Hade gärna betalat ngr kronor mer per produkt och haft kvar honom som Generalagent,han tog vilken debatt i vilket sammanhang som helst och gick segrande därifrån.
Nu ska jag berätta en hemlis,när Per skulle sälja Fru Musica i Umeå för att ta över High Fidelity så försökte Göran få mig att ta över Fru Musica.
Men då jag visste att Göran var på väg bort så kändes det inte lika inspirerande.
Jag vill inte glorifiera ngn för mycket,...MEN, det finns bara en som Göran Rudling.
På sid 33 i tråden som Bill länkar till i sitt startinlägg börjar Göran R bemöta Peter Steindl ang Linnagenturens uppkomst i Sverige,tror inte detta är spikedebatten men ändå intressant.Som ngn skrev i den tråden...... IngvarÖhman,Peter Steindl (fd Bremen) och Göran Rudling i debatt i samma tråd,de 3 största inom Hifin i Sverige.
På sid 35 länkas till Görans första inlägg här på Selleri där han svarar Pekka71,läs det.......en av moderatorerna kommenterar......" Oj,vilket första inlägg
".
Han hade då nicket "Sture" så ingen visste vem det var,först senare kom ngn på det pga hur han skrev