musikpolisen wrote:
Sony wrote:
Suveränt med ett klargörande från någon insatt, tack John.
Tror mer på ett klargörande från Lyd hifi som säger att servicen gällande lite äldre Linnprylar har blivit sämre, han gör ju ingen direkt ekonomisk vinst genom att säga en sådan sak. Vilket man kan mistänka att en person som säljer Linn vill göra. 
Ska ställa ngr frågor till John senare,tycker att när han nu väljer att svara och skriver att han följt tråden från början......
Varför utelämnas då vissa väsentliga saker som tagits upp,tycker INTE det är ett heltäckande svar från ngn som vet.
För att förbereda John....
En sån här apparat är DYR i inköp,när lasern byts och med 3 månaders garanti (detta finns återgivet i tråden som du läst,av mig och trådskaparen bla ) när den går sönder igen efter 4 mån.
Varför tar inte Linn sitt ansvar,det beror ju knappast på ägaren att detta händer.....trolig orsak fabrikationsfel eller monteringsfel.
Kunden har köpt denna ny för massor med pengar,det saknar tydligen betydelse i just detta fallet utan Linn resonerar att vi tar inget ansvar att den går sönder så snabbt igen.
Den hela kostnaden får kunden ta.......IMPONERANDE EXEMPEL PÅ KUNDVÅRD.
Ska bli intressant att få .....
ett klargörande från någon insatt som Sony uttryckte det.
Hoppas John att du inte tar illa upp av ironin i mitt inlägg,men det är liiiite svårt att inte vara "syrlig" mot Linn i detta ärende.
Tyvärr får du som representant ta den "smällen".