Ferrari,Lamborgini,Porsche,Gamla Caddilacc mm,ja alla kvalitespets-företag dit Linn också vill räkna sig finner en stolthet i att tillhandahålla service på sina äldre produkter.
Med sin prissättning vill iaf Linn räkna sig dit,men förrutom den lever dom inte upp till mkt.Ta bara här,läser man på olika forum så har många många äldre toppkunder lämnat Linn förrutom då signalkällan LP12 i första hand.
Ta Sportis,kör Lejonklou-JBL.
MNn,kör Naim.
Jag,okey har aktivt tidigare toppsystem men kört rörsystem många år.
Pekka71 har större förtroende gör WalMart.
Roger,Naim
Erik,Lejonklou-JBL
Ja listan kan fortsätta skrivas hela natten,men måste upp i morgon

.
ps:För att inte tala om reubilt/recappservice.
Ex,ni som sitter på äldre Solo's för idag 202 000:- i nypris,ni lurar er själva i ett önsketänkande.Om vi verkligen sträcker ut tiden så 12-15år så är det behov av recapp-service.Vad gör ni då...?
Det är tur att vi har exempelvis Haraldur,ta hans skrivningar på allvar,han har mätt på audioboarden från en äldre Solo......ingen trevlig läsning.Detta gäller inte bara Solo men tar dom som exempel.
För mig personligen har det tagit många år att inse att det företag som Linn var,inte finns idag och har inte funnits på många många år.
Man har väl haft kvar ett önsketänkande på som det en gång var,då man var stolt Linnkund och gick med begreppet
SIMPLY BETTER inom sig.
Som en tidigare toppkund sa på ett annat forum.....
FÖR MIG ÄR LINN IDAG SOM VILKET FÖRETAG SOM HELST.
Ta deras försök att få bort Klout-slutstegen från marknaden,ja det finns HUR många exempel som helst.
Ljuger om, att problem med vissa produkter inte finns......det blev också bevisat mm,mm,mm.
Agerar ett företag som vill tillhöra det segment som jag inledde denna skrivning med längst upp så här....allvarligt.
Deras världskända reklamslogan från slutet 80-talet "
SO SORRY SIMPLY BETTER ,det var länge sen......tyvärr.
Har bara ett ord
SKAMLIGT.