Roland,jag förstår dig.
MEN,hade alla inlägg,mina samt alla andras fått vara kvar så hade du inte behövt fundera,men det blir ju moderatorernas syfte/resultat.
Att det blir obegripligt,till medlemmarnas nackdel.....tyvärr.
MEN,ibland då man hållit god ton länge måste man kunna tillåta sig att reagera på ren svenska.
Deras inblandning i Stampa-tråden resulterade i det här,helt utan anledning dessutom,det var enl alla en mkt trevlig stämmning där.
Per modererade mig när jag gav Bill lite råd i hans tråd,han tyckte jag var oförskämd,jag PM'ade direkt Bill och bad om ursäkt om det kunde uppfattas så,samt skickade mit telnr.
Skrev också ett inlägg i tråden med en hälsning till Bill att jag PM'at honom.
DET,togs också bort....???
Jag har nog blivit lite osvensk med ålder,efter ett tag,nog länge så tillåter jag mig reagera som en Italienare.
Det skulle nog fler svenskar tillåta sig i stället för att knyta näven i byxfickan.
Första gången jag upplevde det på plats var när 2 Italienare spelade Boule på ett byatorg i Italien,helt plötsligt exploderade en arbetarklädd mot en kostymklädd.
Trodde dom skulle mörda varann

,3 min senare klappade dom varann på axeln och fortsatte spela,vi satt 5 m ifrån och började backa.....detta var 1986 .
Men dumhet,att inte kunna erkänna felbedömmningar osv.....ja,ja
Förövrigt så ringde precis Bill,så jag ska ringa upp honom när jag skickat detta,så löser man eventuella missförstånd,dialog och våga ta debatten.Det leder oftast/alltid framåt,inte gömma sig bakom PM och att radera.
Läs Sportis inlägg om just det i Stampa-tråden.
Annars uppskattar jag dig och dina inlägg också,även de PM du skickat....

.