HCL wrote:
Bill50x wrote:
HCL wrote:
Jag fattar dock inte varför ni håller inne med vilken komponent som ni tyckte hade en avgörande påverkan. Det måste inte vara en universal sanning. Det räcker väl att det föll ut på det sättet där och då. Det skulle nog göra det lite mer intressant för oss andra att följa nuvarande diskussion.
Norrlänningar är ett sävligt släkte, låt det ta tid. Speciellt den manliga delen, uppvuxen på snöskoter, hembränt och med en prilla under läppen är vana att ta det lugnt jämfört med oss stressade sta'bor 
/ B
Ja, sådan är vi (är nämligen också från Norrland, med gener från mellersta Norrlands inland...).
Hej HCL med flera......
Skrev tidigare i denna tråd att jag håller på att tömma huset efter mamma,ska/måste vara klar på söndagkväll/natt.
Kör nonstop 7.00 till minst 23.00 varje dag,nu efter 01.00 och 7.15 kommer en flyttbil....så snabbt isänh ngr timmar.
Som jag skrev tidigare,håll ut...jag vill skriva om och runt omkring våran märkliga upplevelse.Men just nu känns det som jag håller på att dräpa mig.
Ringde en kompis ikväll och han ska hjälpa till hela helgen,skönt att såna vänner finns,han skulle annars åkt ner till sambon o dottern i Umeå.
Så trots sävlig norrlänning,jag lovar inte denna gången

,kul att höra att du HCL har kopplingar hit upp.
Hej så länge......