Maffe wrote:
Med det sagt så kommer jag fortfrande ihåg hur grymt bra sväng det var hemma hos Haraldur när jag varförbi där, Keltik, 2xklout, 2xLK85 tror jag det var han hade då?
Skulle ju vara galet kul att få möjligheten att köra nyservade, äldre komponenter vid samma tillfälle som nyare 
Skrev om det i mitt sista inlägg i Linn service-tråden på sidan 4,kolla där.Det är mycket göra för ngn måste ta med sitt system till den andre.Men som en MiniMässhelg längre fram som jag skrev kort i andra tråden är det genomförbart,med mat,god dryck o gemenskap samt hemma hos övernattning kan det bli riktigt kul.
Har ordnat sånt tidigare ngn gång och det har alltid varit värt priset.
Ordnade sommaren 2004 en veckas Hifi-happening för ägaren av Euphonia Hififorum,Timbre samt Jorma här uppe i norr.Dom bor i Göteborg,tyvärr gick Jorma bort för inte så länge sen men firman lever vidare.
Jorma hade ett mkt tajt samarbete med högtalartillverkaren Marten,också från Göteborgstrakten....dom har riktiga värstingburkar i olika modeller.
Jorma fick senare världsrykte som konstruktör av kablar.
Dagspressen här uppe gjorde reportage om våra förehavanden,vi hann med 5 st hemmahos samt avslut i en stor skärgårdsstuga.
Timbre är en makalös fotograf,så det bildreportaget blev årets mest lästa på hansEuphoniaforum.
Berättar för att vi hade en sanslöst kul vecka den sommaren,så det är värt priset att hjälpa till med att anordna tidigare nämnda helg Minimässa för oss själva.
Maffe wrote:
Om "Haraldur" har vart och viftat med sitt trollspö (lödklov) så skulle jag gissa Klout 

Inte nu heller Maffe,det här börjar ju likna samma svårighetsgrad som 10 000:- kronorsfrågan

.