sportbilsentusiasten wrote:
Ligger mycket i vad du säger.
Vill lägga till.
Mitt intryck är att de med "massa problem" är de ofta som är mest noga (eller de med mest koll) som verkligen VET hur grejjerna ska prestera.
De märker ju om de inte presterar 100%. Och de är NOGA, noga med allt.
I en slarvig installation märks ju problem mindre, eller inte alls.
Här tror jag du slog huvudet på spiken,Tack

.Enkelt att förstå när man ser det i text som du just skrev,ju fler hjärnor som tänker desto bättre......

.
Vi har ofta pratat om då vi sitter och lyssnar,men hör dom verkligen inte det här.Sen kanske vi skriver om den skillnaden och då blir det diskussion,ifrågasättningar......som tyvärr ibland urartar mm,mm.
Igår var vi 4st som spelade ngr tim på seneftermiddan,vana lyssnare med mkt stor LP12 erfarenhet.
MusikPolisen saknar "stampa takten-feeling" håller med,det har jag också gjort.....tills igår.
Det var driv,attack,energi,dynamik som på 80-90-talet under paraplyet "Stampa takten-feeling",fast lyft till 2017 års nivå......ngt som jag saknat mkt mkt länge....alla vi tyckte att det var sanslöst kul/bra.Samtidigt förvånade kan jag säga,kraftigt men mkt positivt förvånade.
På vägen hem i bilen pratade vi om (som så många gånger förut ) att ska vi,törs vi,vill vi skriva om detta på Selleri utan att bli ifrågasatta.....vi har inte bestämt oss än.
Kanske därför sonderar terrängen här

.
Systemet var LP12, Majik DSM ny, Majik 140 + en del till.....ni får än så länge försöka gissa vilken.
12'ans bestyckning är ej nämnd.
Skriver vi om detta så blir det i en ny tråd,men vill ni kan ni ju gissa.
Detta är den nya tråden
Nu är det Okey att gissa vilken del jag inte nämnde i systemet.