Trump's senaste inatt på stort möte i Florida,att det varit en Terrorattack i Sverige.
Carl-Bildt på Twitter kommenterar:
Sverige ?, Terrorattack ?, Vad har karln rökt !
Det är nog inte allt för vanligt att en fd Utrikesminister uttalar sig så om en nytillträd Amerikansk President.
Det verkar vara konstaterat world wide att Trump är en patologisk lögnare,men om man försöker tänka logiskt.
Vad har han för syfte ?
Han är ju faktiskt USA's President !
Jag försökte för många år sen hjälpa en som jag trodde mådde tillfälligt psykiskt dåligt,det visade sig senare att personen hade en diagnos.En yrkesman inom området sa då till mig.Försök inte förstå eller grubbla på varför saker händer,det kan uppstå "världskrig" från ingenting.
Du blir bara tokig själv om du ska försöka hitta en logik och förståelse för det som hänt.Såna här personer har inte logik och grundnormer som vi övriga,det onormala blir normalt på ngt sätt.....
Men herre j-vlar Trump är ju faktiskt President i världens mäktigaste land,samtidigt står han och fantiserar ihop fantasier i direktsänd TV.
Han kanske är så hyperintelligent att han har ett syfte som vi alla övriga inte förstår,..... Men vilket.
Under tiden framstår han ju som en pajas,som om han inte var president.....
ingen skulle ta på allvar eller ens notis om.
Dokusåpan rullar vidare.