selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Thu May 23, 2024 09:46

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Trasig Basik
PostPosted: Fri Feb 07, 2014 18:58 
Ny Medlem
Ny Medlem

Joined: Tue Aug 19, 2008 16:34
Posts: 13
Location: Jämtland
För att inte bli allt för långdragen så ska jag fatta mig kort... Jag håller på att gräva lite i förrådet och där på hyllan så står min basik eftersom jag inte har plockat fram den efter senaste flytten. Murphy är ju som alla vet en trevlig prick och det hela slutar med att spelaren åker i golvet :evil:
Så nu till min fråga, jag ska kontakta försäkringsbolaget och se om det överhuvud taget går att få någon ersättning från dem. Men jag har ju inget kvitto alls på den eftersom att jag har fått/bytt till mig den med min far för många år sedan. Jag vet ju att frågan från bolaget kommer att bli "vad är en sån värd?" Om dom ens kommer att vara intresserade av att ersätta mig.
Så vad är er uppfattning om värdet på en basik med akito arm, tillverkningsår är lite osäkert just nu, jag tänkte att jag skulle försöka se om jag kan få fram något ur serie nummret, det satt även en grado black monterad men den inbringar knappast några pengar!


Top
   
 Post subject: Re: Trasig Basik
PostPosted: Fri Feb 07, 2014 21:00 
Insyltad Medlem
Insyltad Medlem

Joined: Mon Oct 31, 2005 22:39
Posts: 241
Location: Stockholm
Jag skulle ringa några Linn handlare och fråga. Då kan du hänvisa till dom om dom ifrågasätter din värdering.

_________________
Bose


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited