Ja,så var äntligen dagen med D här

dagen när jag fick hämta högtalarna som fick mig att överge mina AV5140/5120 och resterande Linn-anläggning!ja,förutom cd-spelaren,då!
Sonus Faber verkar satsa på det som man på engelska kallar "pride of ownership".
allt är föredömligt packat och det ingår t.o.m en lite nessesär innehållande svamp och en slags möbelpolish,förutom kapellen i tyg som man ska trä över högtalarna när de inte används!
hur coolt som hellst!
jag har suttit och skrattat förtjust som ett litet barn på julafton när jag har packat upp del efter del
efter pärsen med upp-packande,för det kan vara en pärs,(man vill ju inte att ögonstenarna ska dimpa i backen

) så har jag suttit och sträcklyssnat i 4timmar i sträck,allt från hedningarna till miles davis,
och trots att det finns mer att ta av så har dom redan "det där" som jag fastnade första gången som jag lyssnade.
den där närvaron och spelglädjen och det naturliga flytet i musiken som gör det så lättlyssnat.
jag får återkomma med mer detaljer senare,har inte tid att skriva mera,måste lyssna på mer skivor.Cremonorna kallar mig
men tills vi höres av nästa gång,GOD JUL!
mvh/new order