Tjo,
jag är en högljudd jäkel pga av detta intresse och andra (inte alla som har rikt och plan-hyvel i klädkammaren

). Dessutom kvällsmänniska. Har insett att det matchar dåligt med att bo i samma kåk som offensiv-aktivister med preferens för tysthet. Matchar säkerligen ganska dåligt med folk överlag egentligen, men det har alltid gått bra tidigare, även om nån säkert stört sig i tysthet. Hursomhaver, problemlösning på G:
jag funderar på bygga hus!
Då uppstår en viktig fråga: jag tror jag fått ner alternativen till två. Av dessa två, vilket vardagsrum har störst potential för
überjäkla superljud i både stereo och multikanal månntro?

Detta är alternativen:
.. och detta är några snabbhafsade möbleringsalternativ jag funderat på (somliga av 2+3-bilderna är det egentligen hörnsoffa jag tänker på, men det fanns ingen hörnsoffemall i Visio) .. :
Ni har nu alla chansen att hjälpa mig göra mitt viktigaste hifi-val någonsin, så snälla, vad tror ni?? Tack på förhand!
Själv lutar jag mot
nedersta möbleringsförslaget i mitten, dvs första av dom två färgglada planritningarna. Apparatskåp skulle jag i dom två fallen antingen fälla in i klädkammaren eller köket (då osynligt från köket förstås

).