selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sun Jun 16, 2024 06:51

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu Sep 16, 2004 18:01 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 11, 2003 18:36
Posts: 219
Location: Lundabo
Hejsan alla (förhoppningsvis) glada forummedlemmar och andra som kan tänkas läsa detta!

Jag är Gustav, den lilla filuren som en höstdag förra året startade detta forum.

Beslutet då var inte svårt att ta - vi behövde någonstans att vädra våra åsikter och tankar, och detta fick vi.
Till en början var vi inte många, men när jag idag ser att vi närmar oss 150 medlemmar så värmer detta en hel massa i höstblåsten.
Då, som nu, hade jag hjälp av några riktiga eldsjälar som har lagt ner otroligt mycket tid och engagemang på att få forumet att fungera, och dessa personer ska ha en enorm eloge för sitt slit, speciellt under min långa frånvaro.
Sony, Hepcat och Fredde i första hand - tusen tack för all hjälp, alla råd och tips samt alla roliga trådar som jag har fått privilegiet att läsa!!
Men även Ayn med dina, alltid lika genomtänkta och korrekta trådar - tack!
Nu är det hög tid att meddela det som var tanken från första början.
Jag kommer att lämna över forumet till Hepcat och Sony som kommer att fortsätta att driva Sveriges i särklass BÄSTA linn-forum på nätet!

Jag har inte haft tid eller ork att vara här under några månader, främst pga mina studier och allt som jag har engagerat mig i här nere. Däri ingår ett uppdrag som informationsansvarig i våran studerandesektion på skolan där jag ansvarar för våran hemsida (http://www.hhj.hj.se/halso) samt en plats i informationsutskottet på skolan plus en hel del annat som tar upp nästan all min tid!
Just nu är linn-anläggningen ett minne blott och det skär i hjärtat att prata om det, men förhoppningsvis skall en ny sådan införskaffas under nästa år, (läs, jag har redan börjat spara) men just nu ska jag bara koncentrera mig på skolan och en och annan fjällvandring med farsgubben för att koppla bort allt.
Självklart kommer jag att hänga här på forumet emellanåt för det är verkligen trevligt!

Så...med detta lämnar jag över linn-facklan till Sony/Hepcat, och jag hoppas att den får fortsätta att lysa upp hela hifi-Sverige.

Väl mött i framtiden!!
Gustav "nasoferm" Lindqvist

_________________
"Det enda sättet att över vinna en frestelse, är att ge efter för den" - Oscar Wilde
"Det må väl hända, men det är jävligt trist att vänta tills man har råd att ge efter." - nasoferm


Top
   
PostPosted: Thu Sep 16, 2004 19:52 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Mon Oct 13, 2003 10:32
Posts: 1269
Tack själv för att du startade forumet! :) Vad ska man annars göra på kvällarna? :wink: Jag ser forumet som väldigt viktigt och det har verkligen utvecklat mitt intresse för hifi och har markant ökat mina kunskaper inom området. Dessutom har jag lärt känna nya människor vilket alltid är trevligt. Hoppas att du kommer tillbaka som aktiv medlem i framtiden!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Sep 16, 2004 21:02 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Sun Oct 12, 2003 00:25
Posts: 1556
Location: Gothenburg
Hejsan på dig nasoferm igen. Jag och sony kommer nog göra så gott vi kan för att hålla forumet på topp.

Vet själv hur det är med studier (läs har inte tid att svara på detta egentligen) har börjat på chalmers denna terminen så man har verkligen fullt upp. Har knappt tid att lyssna på musik heller för den delen måste få en bra studie teknik Phu. men nu har man ju blivit en 0^0

_________________
If you prefer your music to come from a vinyl LP on a precision turntable rather than a CD on a boom box - You might be a straight razor guy.

http://www.pokerstrategy.com/uV389J


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Sep 23, 2004 09:42 
Insyltad Medlem
Insyltad Medlem

Joined: Fri Aug 06, 2004 19:27
Posts: 209
Location: Umeå
Jadu lilla Chalmersvännen 8)

Hoppas allt går bra där iaf, inte ofta man ses online numera :( men jag å tjejen kommer ner ill GBG den 21:e som det ser ut nu iaf, kan ju serva spelaren innan jag tar upp den hit :)

_________________
All my friends are boppin' the Blues


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Sep 23, 2004 19:34 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Sun Oct 12, 2003 00:25
Posts: 1556
Location: Gothenburg
Dixie_fried_56 wrote:
Jadu lilla Chalmersvännen 8)

Hoppas allt går bra där iaf, inte ofta man ses online numera :( men jag å tjejen kommer ner ill GBG den 21:e som det ser ut nu iaf, kan ju serva spelaren innan jag tar upp den hit :)
passar ju fint när anders har klinik och allt. Nä det är inte ofta man ses online enklaste sättet att få tag på mig är nog PM här eller via mail på lyly @­ student.chalmers.se ta bort mellanrummen bara. går bra nja det vetefasen får väl hoppas ligger en hel del efter med matten och det är inte bra.

_________________
If you prefer your music to come from a vinyl LP on a precision turntable rather than a CD on a boom box - You might be a straight razor guy.

http://www.pokerstrategy.com/uV389J


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited