selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Wed Apr 30, 2025 23:53

All times are UTC+02:00

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: ADS vs MDS/D
PostPosted: Mon Nov 16, 2009 19:38 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

I början när Dynamik släpptes var det flera som ansåg att MDS/D var likvärdig med en ADS (utan D).

Gäller detta fortfarande nu när hypen lagt sig eller har ADS kvaliteter som är svåra att klämma ut en MDS/D? :?:

Post subject: Re: ADS vs MDS/D
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 23:23 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

ADS har alltid varit klart bättre än MDS/D de gånger jag jämfört även om skillnaden är mindre med dynamiken. Dessutom tycker jag att Akurate DS vinner mest på dynamik av samtliga DS.

/ j

PostPosted: Fri Nov 20, 2009 08:56 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

jajo wrote:
ADS har alltid varit klart bättre än MDS/D de gånger jag jämfört även om skillnaden är mindre med dynamiken. Dessutom tycker jag att Akurate DS vinner mest på dynamik av samtliga DS.

/ j
Stämmer med den känslan jag fått, det verkar vara för stort gap mellan MDS och ADS för att /D skall radera ut detta gap. Tyvärr har jag svårt att lyssna så jag få gå på känsla + Selleri :)

PostPosted: Fri Nov 20, 2009 09:37 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

TONNY wrote:
jajo wrote:

/ j
Stämmer med den känslan jag fått, det verkar vara för stort gap mellan MDS och ADS för att /D skall radera ut detta gap. Tyvärr har jag svårt att lyssna så jag få gå på känsla + Selleri :)
Jag skulle då inte köpa några prylar utan att först ha lyssnat själv och gjort en egen jämförelse mellan 2 olika produkter. Det är åndå så dyra prylar så att åka en bit kan vara värt pengarna du kanske inte alls tycker lika som någon skrivit på selleri. Du har ju inte jätte långt till Stockholm eller Göteborg.

PostPosted: Fri Nov 20, 2009 10:39 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Diver wrote:
Jag skulle då inte köpa några prylar utan att först ha lyssnat själv och gjort en egen jämförelse mellan 2 olika produkter. Det är åndå så dyra prylar så att åka en bit kan vara värt pengarna du kanske inte alls tycker lika som någon skrivit på selleri. Du har ju inte jätte långt till Stockholm eller Göteborg.
att Akurat serien är bättre än Majik serien råder det väl inget tvivel om .Frågan är väl bara vad man är beredd på att betala. Anser man att man har råd med en ADS så tror jag att man lever lyckligt med den, enda tills den dagen då man jämför med en KDS :mrgreen: Har således bestämt mig för att inte jämför min MDS mot ADS förens jag anser att jag har råd med en. Det bästa alternativet är väl att ha koll på annonserna här på selleri har man bara lite is i magen så kan man nog fynda vad det lider.

PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:38 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Är iof ingen som sitter på en ADS och INTE stoppar in dynamik så frågan kanske inte är av större betydelse.
MDS/D blir jättebra med /D, vissa saker är ADS bättre på men att MDS/D är SÅ pass bra för SÅ LITE pengar är fantastiskt!
Redan Sneaky är löjligt bra.

Fast ADS/D och speciellt KDS/D är trevliga de med :mrgreen:
Tycker nästan skillnaderna mellan ADS/D o KDS/D är större med /D är innan.
Kan iof vara att KK/D är så pass mycket mer transparant nu...
Otroligt vilket prestandahopp Linn tagit med dynamik i källa, för/slutsteg :!:

PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:43 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

sportbilsentusiasten wrote:
Otroligt vilket prestandahopp Linn tagit med dynamik i källa, för/slutsteg
Är det värt att uppgradera min 2250 med dynaimk ? Eller är en c2200 så pass mycket bättre att det är värt att gå på en sådan i stället ?

Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+02:00