selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sat Apr 27, 2024 07:48

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Aug 09, 2009 21:40 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Wed Jan 28, 2009 10:50
Posts: 627
Hejsan,

Superbra forum och kreds till er som håller igång maskineriet, jobbar själv med "sånt här" och vet mycket väl hur mycket jobb som aldrig syns.

Jag har letat runt bland inställningarna men inte kunnat hitta det jag letar efter. Jag skulle vilja få niläggen direkt i mailen, inte bara en länk till inläggen.

På väldigt många forum diskuteras aktuella trådar "live", via mail. Vill man sen se historik så kan man logga in på hemsidan och söka etc.

Tack än en gång för ett väldigt kul och givande forum!

/Leif

_________________
-- EADSM / LP12 Ittok Adikt / Akurate Tunebox / M6100 / A4200 / K600-K400 / A242 --


Top
   
PostPosted: Mon Aug 10, 2009 10:17 
Site Admin
Site Admin

Joined: Tue Oct 14, 2003 23:14
Posts: 2784
Location: Uppsala
Hej, och tack för värmande ord :)

Den typ av forum du hänvisar till låter som mailinglistor, som sen råkar ha ett webbgränssnitt för att kunna gå tillbaka till äldre mail som postats till listan. Vårt forum (liksom andra phpBB-forum) är ju snarare ett webbforum först och främst, med möjlighet att få notifieringar om trådar uppdaterats.

Vi brukade ha ett RSS-flöde som gick att använda om nån ville läsa nya inlägg härifrån allteftersom de postades. Sen uppgradering till ny forummjukvara finns inte det kvar, men om det finns intresse kan jag se till att ordna det.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited