Så är man åter på forumet. Känns bra

.
Dags för uppgradering och efter förhandlingar i senaten, mutor i kongressen och påtryckningar på presidenten där hemma så har jag fått igenom planerna på en större uppgradering. Man är lyckligt lottad att man bor med en kille och slipper WAF-faktorn.
I dagsläget sitter jag på en CD12, Exotik, 3xLK140 och aktiva Espek.
Målet är att komma till CD12, Kontrol, 350A eller Klimax Twin+Komri (där sträcker jag budgeten så jag tror att Solo+Komri blir svårt att få igenom, iaf på ett tag).
Så till frågan, Komrin ska visst ha jobbiga laster, frågan jag har är om ni tror att Twin kommer räcka till Komri eller kommer den belastas för hårt? (jo jag har en förmåga att bli gasglad med volymen).
Och ifall man skulle tillfälligt frångå source-first och köpa på mig Komri i ett första steg, klarar mina tre LK140 att köra komri tills det blir dags för en Klimax-stärkare?
Hur står sig 350A mot Komri? Ibland låter det som att komri är klart bättre, medans man kan läsa annars att 350A är det bästa linn nånsin har gjort. Några erfarenheter här?
Då jag bor i umeå och vår kära handlare lade ner butiken för en tid sedan så har jag en bit till en handlare för provlyssnig, nu är ju inköpen en bit bort så det är ingen brådska som så. Men man vill kunna lägga upp budgetering för det.
Någon som vet om Ljudkompaniet i uppsala har både komri och 350/A hemma? Eller måste man till High Fidelity?