selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sun Apr 28, 2024 01:05

All times are UTC+02:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: Mon Oct 20, 2008 11:14 
Ny Medlem
Ny Medlem

Joined: Tue Sep 11, 2007 04:28
Posts: 8
Nypris: 22.300kr
Beg: runt 17.000kr kanske? Det är 5.300kr i rabatt på en i princip ny förstärkare.

Hej alla Linnister! Nu ska jag flytta och behöver sälja av lite prylar då jag inte får plats med två anläggningar längre. Jag bor i Östersund och alla Linnprylar är köpta (runt årsskiftet i år) på HiFi-butiken som ligger här i stan, så dom är ca 10 månader gamla (förlängd Linn-garanti). Jag sålde min Movie Di här på forumet och uppgraderade mig rakt igenom. Det blev dock väldigt lite lyssnat i vintras/våras, det är nog knappt så att prylarna är inspelade ens. Under sommar och höst nu har det inte blivit något spelat alls tyvärr. Om någon annan kan ta över och använda sakerna som dom förtjänar så är jag bara glad över det, men jag vill helst inte "skänka bort" dom till underpris, men samtidigt vet jag att det inte går att ta ut nypris för en beg. produkt (även om den knappt är använd).

Hör gärna av dig om vad du själv har tänkt dig och kom med ett bud så får vi väl diskutera saken och ev. komma fram till en lösning. En smidig lösning önskar vi nog båda så det ska nog kunna lösa sig... :)


Top
   
 
PostPosted: Thu Nov 06, 2008 19:33 
Ny Medlem
Ny Medlem

Joined: Tue Sep 11, 2007 04:28
Posts: 8
Nu är den såld...


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited