ulfbnilsson wrote:
Det verkar dock som om ingen vet ngt och att den kom som en rejäl överaskning. Jag hade fått för mig att de kommande DS spelarna som Linn hade planerat skulle bli en Majik DS och en Movie Classik DS. Den här verkar ju dock vara en vanlig Classic DS. Priset ca 12 000 i UK är ju väldigt bra. Kan man hoppas på att källan kan vara ungefär som en Ikemi/Majik och resten ungefär som försteg och förstärkeri i Movie Classik/Kolektor&Lk85 så är det ju en oerhört prisvärt produkt. Men jag är kanske lite väl optimistisk rörande prestandan?
Vad jag har förstått från de handlare jag pratat med, är att det ska komma en Majik DS och en Classik DS, utöver Sneaky DS
Sneaky DS är tänkt som en installation i en multiroom-lösning, i första hand.
Som jag förstod så finns det funderingar på hur classiken ska utformas, då man inte helt säkert ifall den även ska innehålla en cd-spelare eller möjligen en dvd för film. Detta kanske betyder att vi får se en ny Classik movie?
Majik DS verkar komma under sommar/höst (ser fram mot det

)
Kolektor + LK85 är ju fortfarande mkt fin elektronik, men har ju fler år på nacken. Hoppas Sneaky DS ligger minst i samma klass, för då har linn en fruktansvärt starkt kort ute på marknaden. Speciellt när den sägs vara en bättre källa än majik CD