selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sat Apr 27, 2024 18:05

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 18, 2004 19:29 
Site Admin
Site Admin

Joined: Tue Oct 14, 2003 23:14
Posts: 2784
Location: Uppsala
Haakan wrote:
ayn inte tycker du väl jag är som en 7åring med en godispåse ? :D
:shock:;):lol:

Det kan låta lite så ja, hehe, men å andra sidan är jag lite så själv - mycket vill ha mer. Bra att lära sig mer om prylarna man är intresserad av, det håller jag med om.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 18, 2004 19:56 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
Ayn wrote:
Haakan wrote:
ayn inte tycker du väl jag är som en 7åring med en godispåse ? :D
:shock:;):lol:

Det kan låta lite så ja, hehe, men å andra sidan är jag lite så själv - mycket vill ha mer. Bra att lära sig mer om prylarna man är intresserad av, det håller jag med om.
jo jag är inte så handlings kåt som jag låter, lr jo det är jag men först ska en BRA cd-spelare och ett par sjyssta högtalare inhandlas :)

så detta är mer ett inköp för framtiden, om nån undrar varför jag bara undrar om dom äldre modellerna är för att jag tycker dom har det absolut snyggaste chassie som går att köpas :D man vill ju ha det snyggt hemma också


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 19, 2004 12:05 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 18, 2003 19:51
Posts: 2745
Location: Örnsköldsvik
Klart man måste få handla nya prylar emellanåt, jag tänkte mer på att man ska suga på karamellen en stund innan man skaffar nya prylar. Många små uppgraderingar ger ju mer glädje än en enda. Tycker jag då åtminstone...kanske man skulle tänka annorlunda om man hade ½ mille över på banken då men.. :oops:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 19, 2004 12:09 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Thu Jun 10, 2004 20:43
Posts: 835
Sony wrote:
Klart man måste få handla nya prylar emellanåt, jag tänkte mer på att man ska suga på karamellen en stund innan man skaffar nya prylar. Många små uppgraderingar ger ju mer glädje än en enda. Tycker jag då åtminstone...kanske man skulle tänka annorlunda om man hade ½ mille över på banken då men.. :oops:
sony :) pengar e inget problem, jag å tjejen va 12 mån i norge å jobbade 12h/dag sen skadar det inte med att vi plockar ut ca 40k/m tillsammans i sthlm :P

tycker dock inte att det e så kul att bara köpa grejor jag vill gärna "modda" lite kul med lite diy...å det gör man helst inte med högtalare för 100k, så mycket pengar får man nog´aldrig ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited