selleri.de

En plats för sveriges linnister.
It is currently Sat Apr 27, 2024 21:37

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

Ska vi ha någon " Presentation av medlemmar" eller räcker det med avdelningen där man kan ha bilder på sitt system?
Ja, det är ett bra initiativ. 47%  47%  [ 8 ]
Nej, det räcker med "Medlemspresentation". 53%  53%  [ 9 ]
Total votes: 17
Author Message
PostPosted: Thu Jun 17, 2004 14:01 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 18, 2003 19:51
Posts: 2745
Location: Örnsköldsvik
På, för att ta ett exempel, hififorum så finns ju en lång tråd där de flesta medlemmarna har skrivt någon rad om sig själva. Jag tänkt att vi skulle ha en liknande här, och klistrade därför det under rubriken

"Presentation av medlemmar"

Jag tänkte att det kan vara kul att veta något om de som skriver här även om man inte har lagt upp en massa bilder på sitt system i den avdelningen. Dock har nästan ingen skrivit där, så frågan är om vi ska ha kvar den, och få folk att presentera sig där på ett eller annat sätt 8) eller om vi ska ta bort den. Vad tycker ni? I nuvarande form när bara någon enstaka skrivit där tycker jag den är meningslös.

Vänligen, rösta bara en gång!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 17, 2004 14:21 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Sun Oct 12, 2003 00:25
Posts: 1556
Location: Gothenburg
Skall skriva några rader där när jag kommer hem fån jobbet om jag inte somnar alternativt övertid och somnar hadde glömt av den.

plus lite ot info kommer troligtvis i slutet av juli att ha digitalkamera så då kommer lite bilder upp :D

_________________
If you prefer your music to come from a vinyl LP on a precision turntable rather than a CD on a boom box - You might be a straight razor guy.

http://www.pokerstrategy.com/uV389J


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 17, 2004 19:46 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 18, 2003 19:51
Posts: 2745
Location: Örnsköldsvik
Hur kommer det sig att 19 personer läst det och bara 4:a röstat??? Även om man inte skrivt 200 inlägg här så får man kryssa, om nu någon inte förstod det...alla måste väl ha någon åsikt eller?

// Daniel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 17, 2004 21:04 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Tue Nov 11, 2003 00:31
Posts: 754
Location: Luleå
Tyckte inte riktigt Pollen stämde med frågan. Alltså det nuvarande formatet på presentation av medlemmar tycker jag är bra. Jag har inte skrivit något där, eftersom jag inte riktigt känner mig redo att slänga upp bilder och allt för tillfället. Vill ju gärna ha något att "skryta" med först :wink:

Fast jag kommer att skriva där i framtiden. Tycker att det ständigt blir vissa diskussioner i den delen av forumet när någon har köpt något nytt eller gjort nån annan förändring. Bilder är ju bara underbart att titta på och spännande att se hur andra har sina Linn-prylar och möblemang i övrigt. Låt det vara kvar som det är!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 17, 2004 21:30 
Site Admin
Site Admin

Joined: Tue Oct 14, 2003 23:14
Posts: 2784
Location: Uppsala
Grejen är ju att det inte bara finns ett format idag, utan två! Dels hela avdelningen där medlemmarna får presentera sig själva och sitt system lite mer utförligt, men även den klistrade tråden under "Diskutera Linn" där man kan skriva ner en lite kortare beskrivning av sig själv, så att man i en och samma tråd får lite snabb översikt över vad det är för människor man har att göra med här :) Perfekt för de som inte orkar lägga upp en massa bilder men ändå vill presentera sig lite kort! De som redan har bilder tycker jag också är välkomna att skriva i tråden.

Ni märker nog var jag ställer mig i frågan :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 17, 2004 21:54 
Erfaren&Avancerad Medlem
Erfaren&Avancerad Medlem

Joined: Mon Mar 29, 2004 16:54
Posts: 546
Location: umeå
Det spelar ingen roll om man har snygga bilder och en dyr anläggning eller inte. Skriva en rad eller två kan man göra ändå. Sen är det bara att utveckla sin pressentation allt eftersom. Jag tycker det är kul att läsa lite om övriga personer här. Lite mer personliga saker och inte bara vilket slutsteg man har. Nu vill jag inte höra allt för personliga saker dock, namn, ålder, sysselsättning, musiksmak, favorit färg, m.m. räcker. Men det är jag det.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 20, 2004 20:38 
Site Admin
Site Admin

Joined: Sat Oct 18, 2003 19:51
Posts: 2745
Location: Örnsköldsvik
equi2 wrote:
Jag har inte skrivit något där, eftersom jag inte riktigt känner mig redo att slänga upp bilder och allt för tillfället. Vill ju gärna ha något att "skryta" med först :wink:
Det spelar väl ingen roll om man har klimax-prylar eller en majik och i övrigt budget icke-linn prylar, det är klart att du ska ha lite bilder där om du har några i digitalt format! PM:a mig om du har bilder men inte vet vart du ska lägga dem!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited