Jag la ner diskussionen i den tidigare tråden just för att jag tycker att vi kom till slutsatsen att vi tycker olika och att det därför inte leder till så mycket. Du verkade vara av samma uppfattning då du skrev i ditt sista inlägg:
"Som jag sedan påpekade så talar jag enbart för mig själv vad gäller hur jag upplevde min Karik i olika system. "
"Det är dock ingen som kräver att du ska tro på det eller tycka likadant."
Det var därför jag tyckte att den jämförelsen passade som ett exempel på hur man helt enkelt tycker olika och att det inte finns något som är "bäst".
Jag gick dock tillbaka och kollade i detalj vad du skrivit och mitt minne svek mig där. Du skrev inte att Karik Numerik lät trist som jag kom ihåg det. Du skrev:
"Förresten tyckte jag inte att Karik-Numerik lät något vidare framför Keltik. "
Samt
"Jag tyckte det var trevligare att lyssna på min Karik hemma med Keilidh än när samma spelare drev Klout+Keltik."
För att ha skrivit fel ber jag givetvis om ursäkt. Grundiden tycker jag dock ligger fast. Jag tycker detta exempel, dvs hur man olika man upplever Karik Numerik/Keltik, tydligt visar att det är en fråga om tycke och smak. Du tyckte att det inte lät ngt vidare medan jag tycker att det lät fantastiskt bra.
Lejonklou wrote:
ulfbnilsson wrote:
Lejonklou tycker att Karik/Numerik låter trist med top of the line Keltiks och sämre än ett par Keilidh
Nej, nu får du ge dig Ulf!
Fortsätt denna diskussion i sin egen tråd och läs vad jag skriver! Jag skrev - upprepade gånger eftersom du inte förstod - att min Karik lät bättre hemma med Keilidh än den gjorde i maxade Keltiksystem.