Till att börja med bör du kunna få ner priset avsevärt kolla t ex på
http://www.webhallen.com/prod.php?id=48920.
Jag har själv en sen ett halvår tillbaka och är på det stora hela mycket nöjd.
Jag styr för tillfället en Classik Music, en Philips PVR och en Samsung TV. Blir jag bara klar med renoveringen här hemma så räknar jag med att komplettera med en digitaltvbox och byta ut min Music mot den Movie Di som står nerpackad. Kan nån förklara hur Linn kan snåla så mycket att man inte kunde ha inbyggd klocka i Movien vilket ju är ganska trevligt att ha när anläggningen står i sovrummet? Eller är svaret så enkelt att Linn tycker att man ska ha en Knektinstallation och en RCU.
Alla mina enheter fanns redan fördefinierade på Logitechs website Om det skulle vara som så att utrustningen är för ny eller gammal så att den inte redan finns definierad så är det bara att spela in signalerna från din befintliga fjärrkontroll.
Den verkligt unika finessen med 895an är ju den medföljande radiomottagaren med inbyggd ir-repeater och 4 st ir-emmiters som gör att du kan styra enheter i ett skåp eller t o m i ett annat rum. Om du inte behöver detta kan du ju spara en del pengar genom att välja en enklare modell och ändå få alla övriga funktioner.
/Micke